Het aanvragen van giften

Aanvragen voor giften dienen via de aanvraagportal te worden ingediend.

Als u op de link klikt, komt u in het aanvraagportaal. Daar kunt u een (inlog) account maken door op de knop “registreren” te klikken. Bij het registreren geeft u een emailadres en wachtwoord op. Met deze gegevens kunt u dan voortaan inloggen in ons aanvraagportaal. Bij de keuze van uw gebruikersnaam, dient u te bedenken dat met het gebruikte emailadres een nieuw wachtwoord kan worden aangevraagd. Dit zal automatisch verstuurd worden naar dit emailadres.

Per instelling kunnen meerdere accounts worden aangemaakt. De gegevens en berichten m.b.t. een aanvraag zijn echter altijd alleen maar benaderbaar via de account waarop deze is aangemaakt! Als alle medewerkers alle aanvragen willen zien, moeten zij een gezamenlijke account gebruiken.

Nadat u een account heeft aangemaakt, kunt u een aanvraag voor financiële ondersteuning indienen, door de gevraagde gegevens in te vullen en de gevraagde documenten toe te voegen. Beantwoording van de vragen met een rood sterretje is verplicht. Voor het toevoegen van de gevraagde documenten klikt u op de daarvoor bestemde knop (‘button’). Per button kunt u slechts één document uploaden.

U wordt gevraagd de volgende documenten toe te voegen:

  • Een begeleidende brief
  • Statuten
  • Recent uittreksel Kamer van Koophandel
  • Laatste Jaarverslag met jaarrekening
  • Begroting
  • Dekkingsplan
  • Document naar keuze

Het bestuur hecht veel belang aan de begeleidende brief, die een korte uitleg van het project moet bevatten en uitlegt waarom u het project voor steun door Kinderfonds Van Dusseldorp in aanmerking vindt komen (zie de criteria die wij hanteren bij ‘Beoordeling van aanvragen’).

Indien u over een document beschikt dat bijvoorbeeld zowel de begroting als het dekkingsplan bevat, wordt u verzocht tweemaal hetzelfde document te uploaden. Indien bij uw instelling het jaarverslag en de jaarrekening verschillende documenten zijn, wordt u verzocht de jaarrekening te uploaden als document naar keuze.

U kunt na het openen van een account direct starten met het indienen van een aanvraag. U hoeft niet eerst het profiel van uw instelling in te vullen. De gegevens die u bij de aanvraag invult worden automatisch gebruikt om uw profiel in te vullen. Bij een volgende aanvraag zijn deze gegevens al voor-ingevuld. U kunt uw profielgegevens te allen tijde wijzigen.

Voordat u een complete aanvraag indient, kunt u deze ook opslaan en daar op een later tijdstip mee verder gaan. Na het indienen van een aanvraag krijgt u op het emailadres dat als gebruikersnaam wordt gehanteerd een email om aan te kondigen als een nieuw bericht voor u klaar staat. Dit kunt u inzien door in te loggen op de portal met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Indien u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u met uw gebruikersnaam een nieuw wachtwoord aanvragen.

De aanvraagportal is medio augustus 2019 in gebruik genomen. Wij zijn benieuwd naar uw ervaringen en eventuele suggesties. Deze kunt u mailen naar secretariaat@kinderfondsvandusseldorp.nl.